SMART Service & Maintenance

Efficiency, optimalisatie en nieuwe verdienmodellen

Verregaande digitalisering door inzet van IoT, data-intelligentie en Machine Learning is noodzakelijk om als service- en onderhoudsorganisatie relevant te blijven voor uw klant en om de nodige efficiency te realiseren. Daarnaast biedt ‘connected’ zijn kansen om u als organisatie te onderscheiden door nieuwe toegevoegde waarde te bieden en u uit te dagen om volgens nieuwe businessmodellen te denken. Op 10 oktober organiseert Heliview het SMART Service & Maintenance congres waar deze onderwerpen centraal staan.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

HELIVIEW CONFERENCES EN TRAINING

NJ BREDA

lage mosten 5
4822 nj breda
0031/765.484.000
Meer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Tim 

Tim maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.