Field Service management

Ronde tafel event op 24 september: ‘Field Service management: zo haalt u echt waarde uit uw field services’.

SAP Customer Experience en Ctac organiseren op 24 september een inspirerende ronde tafel sessie ‘Field Service management: zo haalt u echt waarde uit uw field services’. Deze sessie laat zien welke uitdagingen en oplossingen er zijn voor het vakgebied van Service Management. Digitalisering en intelligente technologieën creëren zowel kansen als uitdagingen om de klant met meer doelgerichtheid te verbinden en te dienen. Ook op het vlak van field service eist de klant superieure ervaringen.

Onderwerpen als Servization, Crowd Jobs, Machine Learning, VR, AR en Customer Self-service Management komen aan de orde. SAP en Ctac zorgen ervoor dat u tijdens deze sessie in de A’DAM Toren in Amsterdam inspiratie op doet om aan de slag te gaan met uw uitdagingen op het gebied van Service Management. Er zijn enkele plekken beschikbaar, dus wacht niet te lang met inschrijven. Meer informatie en inschrijven

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij T.I.M. 

T.I.M. maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.